martes, 20 de mayo de 2014

Repte "9/11 d'autors catalans"


Volia incloure al meu blog més llibres escrits en català. I espero aconseguir-ho amb aquest repte personal del blog Hojas de Alisio. He demanat compartir-lo amb el consentiment de la seva creadora. I el que espero personalment d'aquest repte és organitzar-me les properes lectures, afegint algunes novel·les d'escriptors en llengua catalana. La veritat és que he observat que apuntar-se a reptes, lectures conjuntes, etc. m'està enriquint les meves lectures d'aquest any. Encara que per altra banda, també està augmenten la meva llista de pendents, en la que tinc també llibres escrits en català que aquí hi trobaran sortida.

El repte consisteix en llegir de 9 a 11 llibres escrits en català. A veure com em va.

Bé, aquí aniré afegint el desenvolupament del repte.

1.- El quadre fosc - Marta Benet Molero

(Quería incluir en mi blog más libros escritos en catalán. Y espero conseguirlo con este reto personal del blog Hojas de Alisio. He pedido compartilo con el consentimiento de su creadora. Y lo que espero personalmente de este reto es organizar mis próximas lecturas, incluyendo algunas novelas de escritores en lengua catalana. La verdad es que he observado que apuntarse a retos, lecturas conjuntas, seguir blogs, comentar, etc. me está enriqueciendo las lecturas de este año. Aunque por otro lado, también está aumentando mi lista de pendientes, en la que tengo libros escritos en catalán que aquí encontrarán salida.)

8 comentarios:

  1. Me'n alegro molt d'aquest repte! Segur que t'anirà molt bé. Ja ens aniràs explicant :)
    Petons!

    ResponderEliminar
  2. Yo no hablo catalán, así que no me apunto al reto, pero espero que os vaya genial. Besos.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. No pasa nada es un reto más bien personal. Además mi idea es hacer las reseñas en castellano, igual que hago con francés. Y si hay edición en español daré la referencia. Así si alguna novela interesa no hay barrera de idiomas.
      Un besote.

      Eliminar
  3. Segur que ho aconsegueixes sense dificultats. Jo abans llegia més en català, ara ho tenc bastant abandonat, tot seria tornar-mi a posar, jaja.
    Besos

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. No sé si tants, però ho intentaré. La meva idea es incloure en el 2014 algunes lectures en català. Ja veurem.
      Petonets.

      Eliminar
  4. Hola Lourdes suerte con el reto. No hablo catalán pero leer en la lengua que fue creado el libro es lo mejor muchas veces con las traducciones te pierdes detalles, aunque afortunadamente hay gente muy preparada y si no sabes otros idiomas pues sería difícil acercarte a esos libros sin las traducciones.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Tienes razón Lecturina. ¿Que haríamos sin los traductores? Nos perderíamos un montón de historias que leer. Un besote.

      Eliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...